25 januari 2014

Basketsnack och porträtt!

Nu är det verkligen long time, no see här i bloggen!

En händelserik vecka på jobb har bäddat för få inlägg och dessutom tycker jag att ska jag skriva något så ska det vara med lite substans, lite intressant innehåll.
Och idag har jag ledig dag och ni vet säkert själva hur en ledig dag är. Inte alls ledig!
Tvätta, städa över och handla har förmiddagens timmar bestått av och nu på eftermiddagen har vi kollat på när Helsingborgs herrbasketlag, HBBK, spelat.

Jag måste nog säga att basket är en av de sporter som jag verkligen uppskattar att titta på. Det händer ta mig tusan något hela tiden. Dessutom är man inomhus och sitter ner hela tiden. Perfekt!

Många middagsrecept har jag inte heller bidragit med den här veckan, men idag ska vi ha hemmagjord pizza och då hade jag tänk testa ett nytt pizzadegsrecept. Blir det gott så lovar jag att det kommer här imorgon :)


 
När Daniel börjar leka paparazzi (stavas det så?) är det inte lätt att hålla sig för skratt :)))
Men EN bild fick han i alla fall till som jag tyckte var OK :)
 
 
 
 
 
Som ni säkert har märkt så har jag inte skrivit så mycket om min träning och det beror på att jag har varit förkyld i veckan.
Jag har verkligen lagt band på mig för att inte sticka iväg och träna. Jag vet ju hur det slutar när jag börjar träna för tidigt efter sjukdom. Men gudarna ska veta att spritter i kroppen på mig :)
 
Såååå, då hoppas vi på en välsmakande pizza ikväll så vi får träffas här imorgon igen!
 
 
Må gott! / J
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar