10 november 2013

Höstens bästa köp!

Alla inlägg kan inte vara "tjolahoppsan" och innehålla en massa goda recept :) Och detta är ett sånt inlägg som inte har det, MEN det har ett riktigt bra köp tips!
Jag tror att många av er är ute och rör på er även nu när det är mörkt på kvällen. Springer, promenerar eller som jag, cyklar till och från jobb nästan varje dag.
Då är det ju viktigt att synas!
I torsdags köpte jag mig en ny reflexväst (låter supertrist, jag veeeet), men den var så grymt bra att jag måste dela med mig av det.
Alla reflexvästar som jag har haft har gjort att jag sett ut som en vägarbetare som håller på att asfaltera om, eller ett litet barn som är på dagisutflykt. Men denna västen ser riktigt proffsig ut, Men det bästa av allt är att den sitter så grymt bra och jag märker att jag verkligen syns när jag är ute i mörkret.
Förut har jag bara haft den på mig när jag cyklat eller varit ute och gått, men idag hade jag den på mig när jag var ute och sprang och det kändes inte att jag hade den på mig :)
Alltså ett toppen köp!



 
Västen finns att köpa på Stadium för 149 :-. Billig livförsäkring!
 
Hur löprundan gick? Jättebra!
 
 
Må gott! / J

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar