13 september 2013

13 bast!!!

Jag kan inte fatta det! JAG KAN INTE FATTA DET!!! Min äldste son fyller tretton år idag. Tonåring liksom. Förmodligen är det större för mig än för honom, men ändå! Det har varit fullt ös här från klockan 05.30 imorse till klockan 9 på kvällen. Nu har den lille killen knoppat in och min man likaså. Jag och tonåringen har intagit varsin soffa och kollar på en halvbra komedi. Albin (tonåringen) fick välja vad vi skulle bjuda på gästerna på kalaset och vi beställde platters från Subway. Kan varmt rekommenderas. Givetvis funkar det inte så bra ur LCHF synpunkt men jag hade fixat eget "bröd" till mig så jag la över pålägg så kunde jag också äta subs:) Istället för tårta till efterrätt hade Daniel bakat kärleksmums som är Albins favoritkaka. Daniel är ju utbildad bagare så det slängde han ihop i ett nafs. Helgen som vi har framför oss är fullproppad. Imorgon jobbar jag till 16 sen ska vi åka iväg på personalaktivitet/ kick off med övernattning och kommer inte hem förrän söndag vid lunch. Dessvärre kan jag inte berätta vad vi ska hitta på då det är hemligt men i nästa inlägg kommer ni få reda på det. Tills dess, må gott! / J

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar