27 augusti 2013

Vad vill ni läsa om?

Jaha, här sitter jag med träningsvärk i kroppen (8,5 km igår), ett glas kaffe och känner en viss trötthet komma smygandes. Surfar runt på lite olika receptsidor för att hitta inspiration till matlagning och eventuell bakning imorgon. Då slog det mig, vad vill ni ha recept på? Finns det något som ni tycker ni saknar i LCHF väg? Min man undrade om man inte kunde göra smörgåstårta på LCHF bröd. Och är det något som jag verkligen saknar att kunna äta så är det smörgåstårta. My god, vad gott det är!!!! Skulle ni vilja ha recept på det?

Annars börjar jag nästan räkna ner timmar till helgen. Då ska jag iväg med ett gäng tjejer på SPA till Säröhus utanför Göteborg. Vi är 15 tjejer som träffas med 3 till 4 månaders mellanrum och hittar på olika saker. Vi har hållt på nu i 1,5 års tid och har hunnit med massvis med roliga saker. Gått på teater, haft champagneprovning, spelat in en låt tillsammans, haft 5 kamp, fotat oss till en kalender mm, mm. Tjejerna är alla så olika men ändå så har vi så fantastiskt kul tillsammans. Jag längtar!!!

Nä, nu får jag allt ta och sluta sitta och dega, har nämligen bestämt med lillkillen att vi ska ut och spela basket :)

Må gott / J

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar