31 augusti 2013

Spa innan spa och nya skoooooor!

Idag ska jag på spaaaaaaa!!! Som jag har skrivit om innan så är vi ett gäng tjejer som träffas några gånger om året och hittar på lite olika roliga saker och denna helgen ska vi åka iväg på spa. Vi ska till ett ställe som heter Säröhus som ligger strax utanför Göteborg. Någon som har varit där? Det som slog mig var att när man ska iväg på spa tillsammans med andra så måste man ju fixa till sig innan, dvs man måste "spaa" (raka sig, måla tånaglarna, smörja in sig). Det är ju ungefär som att städa upp innan städerskan kommer :))) 
Nåväl, kul och trevligt och mysigt ska det bli. Ser så fram emot att träffa alla fina tjejer igen.
Sen måste jag lägga ut en bild på mina söta skor som jag fyndade igår. Har letat efter nya ballerinaskor men dom jag har hittat har kostat en halv förmögenhet. Men igår hittade jag ett par fina för en helt OK peng. 
Nä, nu måste jag packa ihop mig för strax ska jag träffa mamsellerna (det är så vi kallar oss).

Må gott / J

 Söta skor. Eller hur?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar