1 november 2013

Pyssel och Halloween!

Förlåt!
Det känns som jag har försummat er :( Jag har varit ledig sen i onsdags för att kunna vara hemma med mina killar nu när det är höstlov.
Vi har pysslat och fixat inför Halloween och ett Halloweenparty som vi ska ha imorgon (lördag), och eftersom vi går ALL IN när det gäller utsmyckning så kan jag berätta för er att det tar tiiiiiiiiid!!! Men bra blir det!
När det blir såhär mycket att göra så blir ju kosten lite lidande. Det blir ganska enkla lösningar, som Mc Donalds (burgare utan bröd) och stekta korvar och stekt ägg. Därför har det inte heller blivit några inlägg när det gäller mat, svårt att inspirera med enkla lösningar.
Vi lade krut på att bli färdiga med trädgården inför gårdagen och det var många som skrattade och säkert en del yngre som tyckte det var lite läskigt.
Under kvällen var jag vid ett tillfälle i källaren när jag hör några tjejer prata utanför vårt hus. Jag släckte lampan och såg att det var fyra tjejer i 13-14 års åldern som var på väg in på uppfarten för att titta på vår utsmyckning. Då passade jag på att knacka ganska bestämt på rutan. Tjejerna skrek tokhögt och sprang nerför gatan :)))














Imorgon ska vi fortsätta att dekorera här inomhus och efter det kommer det ett nytt upplägg :)

För er som saknar recept och inspiration med maten så blir det nya, friska tag nästa vecka!

Tills dess:

Må gott! / J

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar