16 november 2013

Julfeeling och julklappstips!

Är det bara jag som börjar få julfeeling i kroppen eller känner ni likadant? Jag har faktiskt börjat köra lite julmusik på Spotify som jag går och lyssnar på när jag har en ledig stund över hemma :)

Har också börjat spåna på julbak/godis recept som jag kan dela med mig av i december. Ja, kanske till och med som en adventskalender där det finns ett nytt julrecept för varje dag? Vad tycker ni om det?

Och när vi ändå nu har jul på tapeten så kan jag ju dela med mig av ett julklappstips!

 
 
Vad säger ni om dom här söta innetofflorna? Race Marine är märket och förutom i denna kabelstickade varianten finns dom också i en marinblå lusekofts mönstrad variant. 199:- kostar dom och kan köpas på Stadium!
 
 
Må gott! / J
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar