1 november 2014

Bloppis!

Hallå därute! Är det bra med er?

Själv njuter jag av ledig helg och att jag inte har någonting planerat. Hur skönt är inte det?

Höstlovet har ju gått oerhört fort och lite jobb och lite ledighet har det blivit.
Vi, jag och killarna, åkte till Köpenhamn i onsdags och körde en heldag där med sightseing tur i kanalerna, lunch på ströget och avslutningsvis en tur in på Tivoli som var Halloweensmyckat (tror minsann inte det finns en endaste pumpa kvar i hela Danmark) med karusellåkande och allmänt mysande :)

Som jag skrev i mitt förra inlägg så hade jag ju själv en liten lista på saker som jag ville hinna med när jag var ledig och en av sakerna var en bloppis.
Jag har samlat ihop lite schyssta kläder som jag aldrig använder och som jag tycker är för fina för att hamna i en insamlingscontainer.

Alla plaggen är i nyskick och har på sin höjd använts 4-5 gånger.

Jacka i syntetskinn från La Redoute i bikermodell. Storlek 38 (normal i stl). 200:-

Klassisk svart skjorta i polyester från Benetton. Storlek 42 (liten i stl som en 38:a). 100:-

Lårkort kjol från Benetton i preppymodell. Polyester/ull blandning. Ser ej stl men är ungefär som en 38:a. 100:-

Quiltad väst från Ralph Lauren. Junior stl XL(16). Passar en 36:a som är max 1.60. 300:-


Den karakteristiska polospelaren på pullern på dragkedjan.
Ärmlös skjorta från Desigual. Ser ej stl men tippar på 38. 100% bomull. 75 :-

Många fina detaljer som t.ex knapparna i glas med motiv.

 För er som nu är intresserade skulle jag vilja att ni kontaktar mig på min mejl som finns under fliken kontakt på förstasidan på bloggen.
Ni betalar frakten, som jag givetvis ser till blir så billig som möjligt.
Kläderna ligger ute t.om onsdag 5/11 sen hamnar dom på blocket.

Skynda och fynda!

Må gott/ J

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar