12 mars 2014

Semester!

Hej mina kära vänner!

Nej, jag ska inte åka iväg någonstans utan jag hade faktiskt tänkt att ge mig själv semester från bloggen.
Hur länge vet jag inte, 1 vecka, 1 månad, I don`t know?.

Jag har sen en månad tillbaka haft en förändrad arbetssituation (som är högst tillfällig) vilket gör att jag inte känner så stort engagemang för det som jag normalt sätt brinner för dvs mat och träning.
Mycket av min kraft och energi går åt till mitt arbete vilket gör att den energi som finns kvar vill jag lägga på min familj. Jag känner mig helt enkelt omotiverad för tillfället.

Så då tänkte jag att varför kan man inte helt enkelt ta semester från bloggen ett tag då?

Sen hoppas jag att ni ändå är inne och lånar lite recept av mig och innan ni vet ordet av så är jag säkert tillbaka igen :)))

Kanske det är så här det kommer se ut när jag tar min bloggsemester. Kaffe och en bok på balkongen :)

Må gott! / J

1 kommentar:

  1. Giving your self an vacation is really an good gift for your self and every people should do vacation to put away stress and other problem which we know every people has.Well enjoy your vacation.

    SvaraRadera