7 november 2014

Fredag morgon med ett inredningstips!

Fredag!

Bara smaka på ordet! Freeeeeedaaaaaag!

Och vad kan väl passa bättre denna fredagsmorgon med ett tips på en inredningssida?

Jag vet inte hur det är med er men jag blir alltid sugen på lite ny inredning vid den här årstiden. Kan det ha med mörkret att göra, att man tänder lite levande ljus och blir inspirerad till att skapa ännu mer stämning och värme?

I vilket fall som helst så skulle jag vilja tipsa om en inredningssida som heter 32kvadrat (www.32kvadrat.com)
Sidan drivs av en tjej som heter Lina med maken Daniel, och stilen påminner en del om Granits med inslag av chabby chic och industriell design.

Här är ett par saker som jag iallafall tänker skriva på min önskelista :)

Det här kuddfodralet tycker jag hade så fin och tänkvärd text. Har inte sett den texten förut :)

Den här stenplattan tycker jag är superläcker. Undrar om man får vinflaskan på köpet? :)))

Schyssta julklappsförslag, va?


Nu ska jag hasta vidare mot jobb och jag önskar er alla en grym fredag!

PS Om det är någon som undrar om jag tyckte Twin Peaks fortfarande höll måttet så får jag väl säja att det var mer mysigt med nostalgikänslan än att jag tyckte att det var bra. Äldste sonen däremot blev hooked! DS


Må gott! / J

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar