15 augusti 2013

Äntligen!!!

Äntligen blev löprundan av! Och jag är nästan glad att det inte blev av igår för idag hade jag så mycket energi och stegen kändes verkligen lätta :) Helt underbart! Där jag bor finns det många bra ställen att springa och idag sprang jag i Ramlösa Brunnspark bl.a. Men eftersom jag är så fokuserad när jag springer så finns det inte en tanke att stanna och fota så det får jag göra en annan gång när jag är där för det är så vackert och mysigt i den parken. Dom senaste rundorna jag har sprungit har varit mellan 5-6 km men idag utökade jag till 7 km. Jag har ju anmält mig till midnattsloppet i Malmö i början på september och det är på 1 mil så det är bara till att kämpa på. Dessutom hade jag inga hörlurar hemma så ingen musik hade jag som kunde dränka mitt flåsande. Och sen är jag så tramsig för när jag möter någon på vägen så måste jag öka tempot, så egentligen skulle jag alltid haft "mötande trafik" när jag är ute och springer, haha. Delar med mig av
en "efterträningen" bild. Må gott / J

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar