29 augusti 2014

HX och helgen är räddad!

Godmorgon!

Ett litet snabbt inlägg och tips för er som befinner er i eller i närheten av Helsingborg (eller varför inte ta en weekendtrip?)

Denna helgen är det dags för HX i Helsingborg och för er som inte vet vad HX är så er det en ny typ av festival som inte på något sätt ska påminna om Helsingborgs gamla festivaler.
Detta är en festival där besökarna ska kunna medverka och delta ännu mer än vad man har kunnat göra förut. Överallt i stan kommer det hända en massa saker och företag och föreningar har möjlighet att visa upp sig. Utomhusbio, medeltidsområde, matmarknad, bondens egna marknad, musikscener med bra artister och mycket, mycket mer. Hur kul låter inte det? Hela programmet hittar du här.

Och nej, jag får inte betalt för att göra reklam för HX, jag gör detta för att jag älskar mitt Helsingborg :)





Med detta önskar jag er en fortsatt skön fredag :)
PS: Jag känner mig lite baksugen idag så bli inte förvånade om det kommer fler inlägg idag.DS


Må gott! / J

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar