16 juni 2014

I´m back!

I`m back! Semestern från bloggen är slut och nu är jag tillbaka!

Semestern betyder att jag inte har gjort några inlägg, däremot har jag varit inne och kollat om det ändå har varit någon och "hälsat på" och jag blir varm i hjärtat varje gång jag varit inne och sett att det fortfarande är många som är inne och läser och förhoppningsvis lånar lite recept och inspiration :)
Tack, tack och tack!
 
Anledningen att jag tog semester från bloggen är att jag fick lite för mycket att "bita i" på jobb, vilket resulterade i att all energi fick gå till jobb och familj. Hade jag inte tagit semester från bloggen så hade jag förmodligen inte kunnat leverera några inlägg som hade känts inspirerande och positiva och såhär med facit i hand så vet jag att jag gjorde rätt.
Samtidigt har jag under den här perioden lärt mig oerhört mycket om mig själv. Det har med andra ord varit enormt utvecklande. Jag har lärt mig att man kan så mycket mer än man tror, att när man inte ges något val så är det lika bra att gilla läget och gå "all in", att prioritera vad/vem som är viktig(t) för dig och vad/vem som inte alls behövs för att ditt liv ska fungera optimalt. Detta är lärdomar som jag kommer ta med mig resten av mitt liv.
 
För tillfället är jag inte alls på mitt jobb och kommer inte vara de närmsta sex veckorna eftersom jag har opererat min fot (hallux valgus). Ont, ont men det kommer bli bra snart.
Därför har jag massvis med tid till att laga och baka god lågkolhydratskost som jag kan dela med mig av till ER! I detta inlägget har jag dock inget recept att dela med mig av utan ni får helt enkelt låna något från mina andra recept :)
 
Vad har mer hänt sen sist? Jo, jag har gått och blivit med lugg!!! :)))

 
Massvis med spännande recept kommer att komma inom kort och jag ser fram emot att vi träffas snart igen, här på bloggen.

Må gott! / J
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar